keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Voi Gwyneth minkä teit...


Nostan kädet pystyyn ja tunnustan. Olen mitä suuremmissa määrin mainoksen uhri. Mutta siitä lähtien kun luin, että Lindex lanseeraa Modern Preppy -kokoelman Gwyneth Paltrowin kasvoilla, niin olen odottanut kokoelmaa kauppaan kuin kuuta nousevaa. Paitsi että jo netissä vaatteet näyttivät "just mun jutuilta", niin Lindexin hinta-laatu -suhde on mun mielestä ihan kohtuullinen. Ja kolmantena puolustuksena: Gwyneth on vaan niin käsittämättömän kaunis ja tyylikäs hollywoodleidi, että mulle voi myydä vaikka mummon vanhat kalsarit sen kasvoilla (noh, ei nyt sentään...mutta kiireisen työpäivän jälkeen ei parempia vertauskuvia nyt tullut mieleen).

Töiden jälkeen siis Lindexin kautta kotiin. Mukana kotiin tuli tummansininen bleiseri, vaalea neule viileisiin kesäiltoihin, pari t-paitaa ja beiget chinot. Lisäksi löytyi Lindexin perusvalikoimasta farkkucaprit. Pari juttua jäi vielä kaivelemaan, saas nähdä joutuuko niitä käydä tutkailemassa uudemman kerran... Me happy. Very happy.

2 kommenttia:

  1. Minä olen myös mainoksen uhri vaan en ole vielä kiikuttanut noita kotiin, mutta ajatus siitä miltä ne voisivat näyttää kevään myötä :) Ihanat ostokset kertakaikkiaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Wilhelmiina! Kylmän talven jälkeen minulle iskee aina kova hinku kevätvaatteisiin, kai toivon kevään koittavan sen avulla nopeammin :)

      Poista